Tuesday 29 March 2011

Aircond pilihan saya..

Kalau diikutkan jenama pilihan yang saya suka ialah mitsubishi dan daikin..klu ada rezki lebih insyaAllah saya akan bli daikin atau mitsubishi utk pasang aircond kt umah saya..saya suka mitsubihsi kerana indoor yg senyap..mcm xde bunyi apa2 pn..rasa tenang jer..bkn la jenama lain x senyap tapi sya suka model mitsubishi mr slim..daikin plak sbb saya suka teknologi dia,pengalaman memasang beribu2 aircond jenama daikin membuatkan saya jatuh cinta dgn jenama tersebut..huhu..ada rezki ada la..jenama yg selalu sy pasang dan guna sudah tentu brand Malaysia,jenama adik beradik..acson dan york..ok chow wassalam..



2 comments:

  1. Jenama Panasonic yang pioneer teknologi inverter tu ok ke tak berbanding dengan mitsubishi ni. byk thread dan forum kata mitsubishi bagus berbanding jenama lain tapi tak kurang juga yang kata panasonic. antara kedua-dua ni mana satu yang lebih bagus atau apa pro and cons. Terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau nak compare panasonic dan mitsubishi ni mcm kita compare kereta europe dgn kete asian la..mitsubishi mahal sikit dr panasonic tapi berbaloi2 sbb teknologi dan keupayaan.Jarang degar ada problem dr jenama mitsubishi.Panasonic inverter pn ok sbb adik saya ada guna jenama tu.So terpulang la mana yang mampu. Kalau boleh nak beli aircond pastikan gas yg digunakan 410A bkn r22..sebab byk kilang2 di Malaysia dh nak ban aircond guna r22 ni.Terima kasih, hope dapat membantu.

      Delete